KlaarHelder Advies helpt jouw organisatie futureproof te worden. In 2020 ben ik, Klaartje Tulling, mijn eigen onderneming gestart in marketing advies&trainingen. Daarvoor heb ik jarenlang bij KPN gewerkt, waar ik veel ervaring in retentie marketing heb opgedaan. De laatste jaren bij Telfort was ik verantwoordelijk voor marketing innovatie. Hoe zorg je voor een data gedreven, geautomatiseerde organisatie die gebruikt maakt van de nieuwste technologie, data en modellen? Een belangrijk aspect in deze strategie was het ontwikkelen van een werkwijze die hier bij past. Daarom heb ik Growth Hacken geïntroduceerd als nieuwe werkwijze bij Telfort en KPN.
De Growth Mindset
Het belangrijkste hierbij is het ontwikkelen van de growth mindset. Deze mindset heeft tot gevolg dat jij, en je team, echt anders gaan denken en werken. En dat is ook de bedoeling. De wereld om ons heen verandert snel. We worden immers continue geconfronteerd met nieuwe technologie en grote uitdagingen. Je moet bijblijven met al deze veranderingen om de concurrentie voor te blijven. Daarom is het belangrijk dat jouw team futureproof wordt. Dat betekent dat je niet bang bent om fouten te maken en snel durft te schakelen. Maar ook dat je creativiteit stimuleert en vertrouwen geeft aan je teamleden. Flexibel bent. De growth mindset helpt jouw team snellere en betere resultaten te halen. Lees hier meer over wat KlaarHelder voor jou kan betekenen.
Niet alleen voor marketing organisaties
Deze growth mindset is niet alleen voor marketing teams essentieel. De growth mindset is namelijk belangrijk in alle sectoren waar je te maken hebt met grote veranderingen of uitdagingen. Is het nodig dat je jouw business model aanpast? Of staat jouw sector op het punt te veranderen en ben je op zoek naar creatieve oplossingen? Dan is het belangrijk dat jouw team futureproof wordt om hier zo goed mogelijk mee om te gaan. Lees dus verder over de trainingen die KlaarHelder in dit kader aanbiedt.
No responses yet